söndag 25 mars 2012


4 kommentarer:

  1. Nog för att ni verkar ha det grönt och fint, men klippa gräset alltså? Nu har hon väl lite bråttom Livan ;)

    SvaraRadera
  2. Sv: Haha, jajust, man får väl inte kissa innan..Eller ska helst inte heter det kanske :) Minns så väl att Astrid for runt i magen och boxades, men jag kände inte ett dyft, det tyckte jag var häftigt :) Hade känt buffar i magen innan, men det var så oförståeligt att hon kunde röra sig så mycket utan att jag märkte något :)

    SvaraRadera
  3. Sv: TACK så himla mycket för den fina presenten! Trodde att min förra kommentar här fastnat, men det verkar inte så..Dom passade perfekt och är nog mer bekväma än de tidigare gummisnoddsvarianterna vi har som luggas litegrann :)

    SvaraRadera
  4. Sv: Det går framåt med trostränandet. Hon är ju långt från torr, men har börjat förstå vad det är som händer och när det händer. Ett bra steg tror jag! Vi knogar på nån stund varje dag och hoppas att det ska komma av sig själv :)

    SvaraRadera